tisdag 29 juli 2008


Den här dagen har jag inte gjort mycket. Har knappt orkat ta mig upp från soffan. Jag gillar sommaren, men egentligen är jag en höstmänniska. Jag älskar den klara luften på hösten, när alla fina höstfärger skiftar i gult och rött.

Vi hade besök förut idag, en klient till min man (han är övervakare), snacka om att dom var speedade. Det var riktigt läskigt att kolla på dom och tänka på att man själv haft sådana ryckningar och beteende och så trodde man att man var diskret.

Men det är underbara killar och man önskar dom verkligen ett bättre liv. Det är inte lätt idag om man hamnar snett från början. Man får inte en andra chans.



Åskan gick här förut, jag är rädd för åska, men nu tyckte jag det var skönt, men efteråt var inte luften ett dugg svalare.

Inga kommentarer: