söndag 28 september 2008

Söndag...

Så var det söndag igen. Tungan sitter kvar även om den gör ont. Så fort jag försöker äta något så skär jag mig på tanden och givetvis är man ju där med tungan och pillar.

Nåja det kunde varit mycket värre, jag kunde ju haft värk eller varit tunglös.

DSC00263

DSC00273

 

Har försökt att få gjort lite nytta, men Dixie är med precis överallt och bråkar och busar, så jag känner mig som en pingpongboll i huvudet. Hon är helt galen och så fort man öppnar kylskåpet så sitter hon där inne, hon är snabb som skam.

DSC00321

 

DSC00323

2 kommentarer:

zuzzy sa...

Hon e verkligen så söt, eran Dixie. Usch...låt inget vidare det där med tanden. Råkade ut för samma sak för ett tag sedan. Har fortfarande inte tagit mig till tandläkaren....obehagligt värre!
Kram på dig!

Xara sa...

hon är jäkligt busig också.