söndag 21 september 2008

Söndag

Har ont i ryggen och nacken i dag. Men det går väl över så småningom.

Våran katt Puzzel har börjat löpa. Hon är ett och ett halvt år och har inte börjat löpa förän nu, annars brukar dom börja redan vid åtta, nio månader. Men även katter kan väl vara sena i puberteten.

Puzzel & Dixie

Puzzel och Dixie

DSC00301

Visst är dom söta

Vilken seg Söndag det har varit idag och imorgon ska man vara pigg och kry igen. Ska först jobba på mitt vanliga jobb och sen ska jag vidare och hjälpa en förening med deras dator, så jag lär vara hemma sent imorgon. Men jag är ledig på tisdag så då går det ju an.

Nu har hösten börjat visa sin färgrika skrud, visst är det vackert. Jag tillhör dom som gillar hösten och tycker det är skönt när den kommer.

Autum2 006

Inga kommentarer: