tisdag 5 augusti 2008

Segt och deppigt

Fattar inte vad det är med mig, kanske PMS eller något liknande. Igår var jag yr och konstig och idag har jag varit på dåligt humör.

Helst skulle jag vilja köra iväg gubben och få vara helt själv, men då blir han sur.

Jag stör mig på det mesta just nu. Dessutom vantrivs jag med mitt hem också, fast jag borde vara tacksam att jag har ett hem överhuvud taget. Eftersom jag varit hemlös, vet jag ju hur det är.

Men livet är ju mörkt ibland, vilket kanske är bra, för då uppskattar man dom ljusa stunderna mer. Jag försöker ju så gott det går vara possitiv och se saker från den ljusa sidan (därav namnet på bloggen), men det går inte alltid så bra.

När jag höll på med droger så var livet svart, mest hela tiden. Givetvis inte i början, utan det blev så efter ett tag. Drogerna upptar till slut hela ens liv. Jag vet inte om det är så, men jag tror att man öppnar upp till andra mörkare världar, med drogerna. Jag har sett mycket konstigt när jag varit påtänd och allt var inte nojor.

Nu ska jag fortsätta att städa, får försöka städa bort det dåliga humöret.

Kram

Inga kommentarer: