måndag 2 februari 2009

Vart tog orden vägen...

Usch vad dåligt jag uppdaterar nuförtiden. Förut när jag började blogga hade jag en blogg på space och var inne och skrev flera gånger om dan.

Runt år 2000 gick jag in i väggen och efter det värkar det som alla ord försvinner och jag kan inte uttrycka mig längre och inte stava heller för den delen. Det har väl blivit någon slags kortslutning i hjärnan.

Tro det eller ej men innan var jag faktiskt ganska intelligent och hade inga problem med att skriva. Jag skrev hela tiden både dagbok och dikter. Men det fungerar inte längre. Ofta får jag fråga min man hur dom enklaste orden stavas, för jag kommer inte ihåg. Ibland om jag ska berätta något så börjar jag på en mening och helt plötsligt har jag glömt vad de tär för ord och kommer inte längre, ganska pinsamt. Det är ganska skumt, hur det kan bli.

1 kommentar:

GalaXyBloggen sa...

å söt, är det en British blue. Liknar det i alla fall.

den 3 februari 2009 09:37
Radera
Blogger GalaXyBloggen sa...

Jag vet inte vad det är i honom, det är en blandning. Men det är en söt katt. Speciellt med tanke på att han är tio år gammal:D