tisdag 12 augusti 2008

Åldersnoja....

Vissa dar drabbas jag av åldersnoja, helst på morgonen, när alla avtryck från sängkläderna syns. Jag är 50+ och det är ju egentligen bara att acceptera rynkor och häng. Men kul är det inte. Men visst blir man lycklig när någon säger "oj, är du så gammal, jag trodde inte du var äldre än 45 år." Your make may day.

Men att gå så långt som att spruta in botox eller annat jox, skulle jag inte göra. I dag börjar en del redan i 25-årsåldern med det och jag undrar, vad händer efter 10 år, med sånt gift i kroppen. Jag tror att när väl åldern kommer ikapp dom, så gör den det med besked.

Visst är hon vacker
Blogged with the Flock Browser

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch nej. Bort med botox och sånt där onaturligt. Naturligt ska det vara, och flera tips man ser i tidningar handlar om att dricka vatten och i allmänhet leva ett sunt liv.

Xara sa...

Ja, jag försöker dricka så mycket vatten som jag kan, fast ibland glömmer jag det. Sen har jag slutat röka och dricka alkohol.

Anonym sa...

Ja, jag kan kommentera vissa blogspot. De som har "Namn/URL" Jag kom i kontakt med en annan som har blogspot, och enligt henne verkar det som att det är en inställning hos er som ahr blogspot. Att ni väljer vilka som kan kommentera och inte..

Och tack för att du gillar min blogg =) Den har varit lite stillstående ett tag, men nu ska jag försöka komma igång igen =D

Anonym sa...

Det var tråkigt att Mary Kay inte funkade för dig men jag hoppas att du fick lämna tillbaka dina produkter för vi har ju 3 månaders garanti.

Ha det gott
//Ann